tisdag 1 april 2008

Låg volym i Göteborg

Det är nåt konstigt med vattnet eller luften här i Göteborg. Varje gång jag duschar här och ska fixa håret så blir det så platt och konstigt. Inte alls samma volym och power som det brukar vara i frissan. Kan det vara pH-värdet eller nåt sånt som stökar till det?

Ytterst frustrerande, speciellt eftersom jag hade en riktigt bra hårdag igår och då blir kontrasterna så grova. Vågar knappt visa mig ute.. vad ska folk tro..

Nu ska jag åka och luncha med killarna. Ska ta med dem ut till Hills Golfklubb, de har en fin restaurang där. Har ju anställt en kille till här i Göteborg så nu är det två stycken som sitter här. Fixat ett kontor på ett Business Center oxå som de ska flytta in i idag. De verkar glada och nöjda, mycket skönt. =)

Nej, ska ge håret ett försök till, sen bär det av. Efter lunchen så åker jag norrut igen hem mot Sthlm.

Dagens tips: Stockholm, mycket bättre vatten/luft där för frissan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Göteborg är inget för dig hör jag, håret är det viktigaste vi har ju...å speciellt en sån spegelhängare som du ;)

Anonym sa...

Spegelhängare? Förtal! Typ.. =P