måndag 17 mars 2008

Look-A-Like

Har fått höra många gånger att jag är lik lite olika personer. Det är rätt roligt för vissa av dem ser riktigt bra ut! Hade en liten diskussion idag angående det. Någon jag faktiskt själv tycker att jag är lite lik är Freddie Prinze Jr. Fast han är såklart mer vältränad och snyggare än mig, men vi är lite lika på ögonen. Eller man kan säga såhär, det är som honom jag skulle vilja se ut. ;-)

Minns mitt ex:s mamma för typ 8 år sen.. mitt ex och hennes mamma kollade på She's All That, och så säger hon "är inte han lite lik Christer?". Om ett ex mamma säger en sån sak - då är det på riktigt. Om ens flickvän säger så - då är det för att hon vill ligga.

Sen har jag fått lite andra, typ:

Carter i Cityakuten (bland annat från min lillasyster Fia - mjovars.. )
Adrien Brody (herregud, tack för den - klåpare)
Måns Zelmelöf (fick till och med SMS av morfar! tack men nja..)
Peter Wolodarski (reporter på Tv8 - nja kanske lite)

Dagens Tips: Sommardäck, galet coolt att köra runt med 19-tummare då det snöar ute!

1 kommentar:

Anonym sa...

Christer, gullet! Adrien Brody, alltså...En av få Hollywoodskådisar som jag hade kunnat tänka mig.../Samira