torsdag 6 mars 2008

Dags att börja..

Okej, detta är ett stort steg.. har i så många år funderat på att börja med detta. Anledningen till att jag inte börja är för att jag VET att om jag väl börjar så kommer jag säkert skriva massa. Och eftersom tid är det man har minst av så har jag hållt mig. Största anledningen till att jag äntligen kommit igång är nog för att det är flera personer som säger till mig att jag nog skulle kunna göra mig själv rättvisa i en blogg. Grupptrycket (alltså smickret) tog överhanden och nu är man här..

Nu ska jag dock dansa in i duschen sen åka ner till Södertälje och hämta min mormor som varit på sjukhus. Hon verkar må lite bättre, men det känns lite tidigt för att åka hem redan nu tycker jag. Men man är väl överbeskyddande eller nåt sånt.

Hoppla, mitt i allting ringde Daniel. Han har haft lite krux med sin flicka och håller nu på att rigga ny lägenhet. Jag ska göra allt han kan för att hjälpa honom med allt! Han är bäst!

Undra förresten om Fisen blivit så fet pga ett massivt intag av makrill på tub?

Dagens tips: Daniel, grymt snygg kille som är ett riktigt kap. Den enda som inte vet om det än är han själv.

Inga kommentarer: